۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

استرالیا


تلویزیون، شبکه‌ی 4، داشت یه مستند در مورد حیات وحش و به صورت اخص زندگی مورچه‌ها نشون می‌داد.
محسن:((مورچه‌ها هم موجودات عجیبی هستند ها!!!!. هم مورچه‌ها، هم زنبورها))
ابراهیم:((آره اتفاقاً اون دفعه داشت استرالیا رو نشون می‌داد، اونجا هم از این موجودات عجیب، غریب زیاد داره))
من:((آره، یادمه چند سال پیش، تلویزیون داشت بازیه ایران-استرالیا رو نشون می‌داد، اون هم تو استرالیا بود))
محسن:((راست می‌گه یادمه، اون موقع تو بچه بودی، یادت نیست، عجب بازی‌ای کرد ایران، یه سری موجودات عجیب هم اون‌جا بودن))
من:((آره... مارک بوسنیچ....))
محسن:((آره....هری کیول....))
ابراهیم، مات و مبهوت به ما دو نفر نگاه می‌کرد، بعد از جاش پا شد و گفت:((بابا شماها دیوانه‌اید ......))
صدای خنده‌ی من و محسن فضا رو پر کرد.

۴ نظر:

  1. Manzooret az mojoodate ajib bazikonane ostoraliyayi hastand?agar are pas dari yejoorayi tohin mikoni.agar na,pas chera in esmha ro avordi?

    پاسخحذف
  2. من اهل توهین یا نژادپرستی نیستم
    این مدل حرف زدن مخصوص اتاق ماست
    یعنی هرکس می خواد یک بحث علمی یا منطقی راه بندازه، بقیه یه جورایی بحث رو منحرف می کنن و با استفاده از کلمات همون شخص مسخره بازی در میارن، درست مثل ماجرای فوق.
    تازه این خیلی خوبه، مسائل مهم علمیه دیگری هم بودن که من بعداً براتون می نویسم

    پاسخحذف
  3. خدا همه رو شفا بدهد ، آمين !

    پاسخحذف
  4. سلام م.صادق
    دیشب فیلم The Hangover رو دیدیم. احساس کردم آقای Jon Lucas شخصیت های فیلم رو از بچه های ما الگوبرداری کرده بود. مخصوصا Alan که خودت بودی! نظرت چیه بریم شکایت کنیم؟

    پاسخحذف

علاوه بر نوشتن نظر خود، می توانید نظرتان را بوسیله سه گزینه ی عالی، جالب و افتضاح که در انتهای متن آمده است، بیان کنید.