۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

روزمرگی


خستگی دلیلی‌ست برای ننوشتن.
نوشتن مرهمی‌ست بر درد خستگی.
اعصاب خط‌خطی انگیزه‌‌یست برای ننوشتن.
سردرد و گرفتاری دلیلی‌ست برای کمبود وقت.
کمبود وقت بهانه‌یست برای ننوشتن.
.پیدا کنید پرتقال فروش را....
.
.
دچار روزمرّگی شده‌ام، به شدّت. چرا و چگونه....نمی‌دانم....آنقدر می‌دانم که به دستان پرقدرتش گرفتارم، آنچنان که از هدف اصلی تشکیل این وبلاگ، یعنی فرار از روزمرگی، وامانده‌ام....دستانش را بر دهانم گذارده که صدای "هَلْ مِنْ ناصِرَمْ" را کسی نشنود، گرچه اگر هم اینچنین نمی‌کرد، یا کسی صدایم را نمی‌شنید، یا اگر می‌شنید از دستش کاری بر‌نمی‌آمد.
اینجا تنها جایی‌ست که نتوانسته از من بگیرد.پس فریاد می‌زنم:
"هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنیِ"

۱۳ نظر:

  1. انا ناصر انصرك، هرچند وضع خودم هم بهتر از تو نيست ولي لااقل لبيك كه ميتونم بگم.

    پاسخحذف
  2. لبیکت بی فایده است برادر.
    گر توانی سنگی از پیش رویم بردار.

    پاسخحذف
  3. صادق جون دو رکعت نماز مستحبی بخون و هدیه کن به امام زمان(عج)...
    ایمان داشته باش که جواب میده
    از روزمرگی در میایی...
    یا علی

    پاسخحذف
  4. به محمد:
    چشم، اگه جواب می ده ده رکعت می خونم، خوبه.

    پاسخحذف
  5. بخوان ما را
    منم پروردکارت
    خالقت از ذره ای ناچیز
    صدایم کن مرا
    آموزگار قادر خود را
    قلم را علم را من هدیه ات کردم
    بخوان ما را منم معشوق زیبایت
    منم نزدک تر از تو به تو
    اینک صدایم کن

    بخوان ما را
    بگردان قبله ات را سوی ما
    اینک وضویی کن
    خجالت می کشی از من
    بگو،جز من ،کس دیگر نمی فهمد
    به نجوایی صدایم کن
    بدان اغوش من باز است
    برای درک اغوشم
    شروع کن ،بک قدم با تو
    تمام گام های مانده اش ،با من

    پاسخحذف
  6. به ناشناس:
    می خوانم، اما یا من خوندن بلد نیستم و غلط می خونم یا اون یادش میره جواب بده!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  7. یا هیچ کدوم یا اولیش!!!
    شیشه های عینکتون رو تمیز کنید شاید درست شد.

    پاسخحذف
  8. به ناشناس:
    چشم تمیز می کنم امیدوارم که خوندنم خوب بشه!!!!

    پاسخحذف
  9. چضم ها را باید شست جور دیگر باید دید

    پاسخحذف
  10. آفتابی لب درگاه شماست که اگر در بگشایید به رفتار شما می تابد...

    پاسخحذف
  11. باشه بابا بد نبود، همینجور ادامه بده

    پاسخحذف
  12. خستگی و کمبود وقت و اعصاب خط خطی رو بهونه نکن
    آپ کن

    پاسخحذف
  13. به ناشناس:
    سمعاً و طاعتاً

    پاسخحذف

علاوه بر نوشتن نظر خود، می توانید نظرتان را بوسیله سه گزینه ی عالی، جالب و افتضاح که در انتهای متن آمده است، بیان کنید.