۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

خِرکِش


خداوکیلی من هرجا می‌رَم، شانس رو هم با خودم خِرکِش می‌کنم.
این قضیه هم ناشی از همینه:
بلاگر فیلتر شد.
البته خدا از هممون فیلترشکن رو نگیره، گرچه استفاده از فیلترشکن غیرقانونیه و من هم که تابع قانون، اون هم این قوانین با پایه و اساس.
به نظرم اگر دست بعضی‌ها باشه که هست، کم‌کم فقط می‌تونیم خبرگزاری فارس و ایرنا رو روی اینترنت ببینیم و بقیه فیلتر می‌شن و بازدیدکنندگان از اون‌ها محارب و عامل انگلیس و موساد و سی‌آی‌اِی تشخیص داده می‌شن.
پس مواظب باشید و فقط خبرگزاری فارس رو بخونید. دیگه هم اینجا نیاید، چون اوضاع خیته، هممون رو می‌گیرن.

۲ نظر:

  1. من هرچی محاسبه می کنم میبینم دارن خیلی از خودشون خویشتنداری نشون میدن که ما رو نمی گیرن.
    یه عذاب وجدانی میگه باید تمرکزمو روی فارس بیشتر کنم.

    پاسخحذف
  2. خوشحالم كه بازم ميتونم بخونمت، فكر كنم به خاطر اينكه براي فارس تبليغ كردي رفع فيلتر شدي D:

    پاسخحذف

علاوه بر نوشتن نظر خود، می توانید نظرتان را بوسیله سه گزینه ی عالی، جالب و افتضاح که در انتهای متن آمده است، بیان کنید.