۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

یه‌دستیِ دکترانه


گفتم:((سلام آقای دکتر))
گفت: ((سلام آقای م.صادق))
گفتم: ((خوبین آقای دکتر؟))
گفت: ((متشکر، سلامت باشید. راستی چرا کلاس تشکیل نمی‌دی؟))
گفتم: ((آقای دکتر، همین امروز چهارمین جلسه کلاس رو تشکیل دادم))
گفت: ((چرا ازشون امتحان نمی‌گیری؟))
گفتم: ((آقای دکتر همین امروز امتحان گرفتم))
گفت: ((چرا بهشون تمرین نمی‌دی که حل کنن؟))
گفتم: ((امروز سومین سری تمرین‌ها رو بهشون دادم))
گفت: ((چرا باهاشون برنامه‌نویسی کار نمی‌کنی؟))
گفتم: ((امروز بعد از امتحان، کلاس برنامه‌نویسی داشتیم))
گفت:((میان‌ترم‌ها رو چرا صحیح نمی‌کنی؟))
گفتم:((آقای دکتر، امتحان میان ترم همین 3 روز پیش برگزار شد، تازه همه برگه‌ها رو هم تصحیح کردم))
گفت:((اِ ... خوبه .... به سلامت))

۳ نظر:

  1. شما را به بازدید از سایت تخصصی مدل لباس و آرایش دعوت میکنم.

    ..:: Www.FaraModel.ir ::..


    جدیدترین مدل های لباس

    ..:.. همه در فرامدل ..:..

    پاسخحذف
  2. به به می بینم که جدیدا جاهای خوب خوب دعوت می شی و آرایش و ... چشم حاج آقا روشن.....ولی از دیدگاه یک دانشجو باید بگم که یکم که یک استادی که هنوز پای مدرکش مهر نخورده باید چقدر...س کش باشه که تو چهار جلسه این همه زور گفته باشه. راستی شلللللواللللل عید خریدی؟

    پاسخحذف
  3. ای ول خیلی باحال بود! این جا ایران است !

    پاسخحذف

علاوه بر نوشتن نظر خود، می توانید نظرتان را بوسیله سه گزینه ی عالی، جالب و افتضاح که در انتهای متن آمده است، بیان کنید.