۱۳۸۸ آذر ۹, دوشنبه

تبريك عيد!!!


سلام
پريروز عيد قربان بود. من يادم رفت تبريك بگم. عيد گذشتتون مبارك.
دليل اصلي نوشتن اين پيام اين بود كه از رفقاي عزيزم كه نگران من شده بودن و هي sms مي‌زدن كه:
((نري بيرون، مي‌گيرن سرت رو مي‌برن))، ((تسليت مي‌گم، روز نسل كشي شما‌ها رو))، ((به حرمت گوسفند حضرت ابراهيم 7 بار بگو: بع، بع و اين sms رو برا 7 تا گوسفند ديگه بفرست)) و قص‌علي‌هذا، تشكر ويژه كنم و مي‌خواستم به اطلاعشون برسونم كه خدا رو شكر، از اين عيد فرار كرديم و خدا را صد هزار مرتبه شكر كه در ساير اعياد گوسفند نمي‌كشن. تا سال بعد هم خدا كريمه.

۳ نظر:

  1. سلام
    خدا قوت
    ممنونم از حضور گرمت
    و ممنونم از نظر لطفت
    چشم من هم شما رو لینک میکنم
    مطالب خوبی رو درج کردی
    انشاالله سلامت و موفق باشی.
    قربان شما: هادی - مشهد

    پاسخحذف
  2. ممنون، عيد شما هم مبارك ، خوشحالم كه جستي ملخك!
    تولدتون هم مبارك انشاا... صدوبيست ساله شين البته صحيح و سالم ، پير مرد لق لقو كه فايده نداره....
    درضمن براتون كامنت گذاشته بودم كه لينكتون ميكنم.
    موفق باشين
    وااااي چقدر سخته واسه شما كامنت گذاشتن چند بار تا حالا ارور داده....

    پاسخحذف
  3. خوشحالم كه دوستان علاوه بر اينكه ما رو گوسفن مي دونن، ملخ هم مي دونن.

    پاسخحذف

علاوه بر نوشتن نظر خود، می توانید نظرتان را بوسیله سه گزینه ی عالی، جالب و افتضاح که در انتهای متن آمده است، بیان کنید.