۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

كلام اول


سلام به همه دوستان قديم و جديد
كساني كه مي شناسمشون يا كه نه از طريق اينترنت باهاشون آشنا شدم و فقط براشون يك چيزايي مي نويسم،
كساني كه وجه مشترك اصلي من با اونا ايراني بودنشونه.
اين حرف اوله و اميدوارم آخريش نباشه.
فكر ايجاد اين وبلاگ براي آدم متحجر و قديمي مثل من، زيادي ثقيل بود...اما....اما اين فكر با ديدن چندتا وبلاگ برام جدي شد تا به حالا كه اين فكرو عمليش كردم. اگه از من مي شنويد به جاي وقت تلف كردن توي اين وبلاگ، به وبلاگهاي اونا سري بزنيد، پشيمون نمي شيد: وبلاگ هنوز، وبلاگ معرفي كتاب و وبلاگ خواب زمستاني.
سعي مي كنم اينجا، تركيبي باشه از كارهايي كه اين سه دوست عزيز انجام مي دن، اگه فكر مي كنيد نقص داره يا ضعيفه بهم بگيد، خوشحال مي شم.

۳ نظر:

  1. سلام
    خدا قوت
    ممنونم که به وبلاگ محقرم اومدی
    مطالب خوبی رو نوشتی
    امیدوارم که شما هم در کارهاتون موفق باشید و در ادامه راهی که در پیش داری...
    باز هم منتظرت هستم
    قربان شما: هادی - مشهد
    http://mehreaabi.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. سلام پسرم
    این "خواب زمستانی" که فیلتر شده؟!!!!

    پاسخحذف
  3. به ناشناس:
    سلام پدرم!
    پس چی فکر کردی، هرچی وبلاگ خوبه می بندن، خز و خیل هاش(مثل ما) رو هم مب ذارن تا باز بمونه!!!!!!!

    پاسخحذف

علاوه بر نوشتن نظر خود، می توانید نظرتان را بوسیله سه گزینه ی عالی، جالب و افتضاح که در انتهای متن آمده است، بیان کنید.