۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

روز دفاع


بعد از کش و قوس‌های زیاد برای دفاع کردن توی همین ترم و نکشیدن کار به ترم 6، بالاخره شد اون که باید می‌شد. چند وقتی هست که دنبالشم. مطالبم رو مرتب کردم و تحویل استاد دادم. اون هم نصفه و نیمه خوندش و گفت "خوبه، این هفته تو جلسه‌ی گروه مطرح می‌کنم و داور رو مشخص می‌کنیم".
پایان‌نامه رو تا روز موعود به جلسه گروه رسوندیم و داور مشخص شد. داور، همون استاد راهنمای سابق حسامه، همونی که من حل تمرینش بودم، همونی که نه وقت و نه حوصله‌ی انجام هیچ فعالیت علمی رو نداره. در واقع می‌شه گفت که شانس آوردم.
داور مورد نظر پایان‌نامه رو خونده/نخونده اعلام کرد که "خوبه و قابلیت دفاع داره". یک بار دیگه پایان‌نامه به جلسه‌ی گروه رفت و این بار یه داور از دانشکده‌ی کامپیوتر یا به قول اساتید، داور خارجی تعیین شد. این داور هم در سطح همون داور قبلی سرش شلوغه مضاف بر اینکه این یکی مسلماً نمی‌دونه پایان‌نامه‌ی من چی هست.
در هر صورت موافقت گروه و اساتید برای دفاع از پایان‌نامه جلب شد. مرحله‌ی بعدی تعیین روز دفاع بود. اول دوشنبه، 12 بهمن تعیین شد. اما استاد اول گفت مه نیست، بعد شد 11 بهمن اما همون استاد یه بهانه‌ای آورده و گفته که "نباشه بهتره"، بعد شد 16 بهمن ساعت 10، یعنی یک روز مونده به آخرین مهلت دفاع، البته هنوز قطعی نشده و شاید تغییر کنه.
القصه، طی همین هفته‌ی آینده جلسه‌ی دفاع از پایان‌نامه‌ی اینجانب جهت اخذ درجه‌ی کارشناسی ارشد ، با حضور دو داور هلو(در حد لنکرانی) برگزار خواهد شد. دعوتنامه‌ جلسه مذکور به همین زودی از طریق همین جریده، به دست شما خواهد رسید.